BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 3, 2010

SELAMAT HARI RAYA BUAT SEMUA...


Salam Aidilfitri....buat semua yang mengenali diri...Dikesempatan ini..ku ingin memohon kemaafan jikalau ada silap dan salah...Sepanjang 1 bulan kita berpuasa di bulan ramadhan...marilah kita meraikan hari raya ini dengan penuh kesyukuran terhadap Illahi..
Akhir kalam...Semoga bahagia di pagi syawal disamping keluarga dan teman-teman...

P/S:
  • Buat keluarga kat Tganu dan semua saudara mara kat Kelate..Jumpe kita raya nanti..
  • Buat famili angkat kat Penang..joe selalu merindui korang kat sane..da peluang insyAllah joe pee..
  • Buat semua rakan-rakan study kat Uitm Shah Alam..especially rakan2 seperjuangan part 6...Cuti2 jugak..jgn lupe bwk balik assignment tuu..hehe
  • Buat kawan2 baik..adik2..dan kwn housemate..selamat bercuti..jumpe balik nanti..
  • jemputlah lah datang kat rumah ganu @ Klate nanti...

 ~Selamat Hari Raya Aidilfitri~

3 comments:

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
----==--Salam Aidilfitri---==----
--=== Maaf Zahir & Batin ===--
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
HA..BACA PANTUN NI DENGAN NADA DAN INTONASI YANG BETUL....

kelantan...
Make ikke cicoh budu
Jange lupo tamboh satar
kelik rayo taksir laju
Nanti rayo dale sepita

Terengganu...
Makang ubi jamang jepong
Makang kepok cicah cuke
Bulang pose mung bengong
Bulang raye mung gile

Pahang...
Sepadan Pahang singgah berbuko
Nasi dagang ikan patin
Jange mu masam muko
Raya makan rendang sadin

Johor...
Cegitu cegini awak suke
Awak suke kite cerie
Esok luse hari raye
Sama-sama bersuke rie

Melaka...
Hawau kau berak merate
Kaki bengkak ulau patok
Kalu balik naik kerete
Jangan pandu kalau ngantok

N. Sembilan...
Masak lomak cili api
Campo dongan daun turi
Hari rayo kolumpo sopi
Tinggal penyamun dongan pencuri
org kolumpo jgn kocik ati!!)

Selangor/K.Lumpur...
Wa cakap lu wa tak tau
Tapi wa tipu sama lu
Raya jangan buat tak tau
Angpau ada bagi gua dulu

Perak...
Gulei tempoyak ikan mayong
Deroyan busok tebok tupei
Pandu hemat ingat kampong
Ase(Asal) teman selamat sampei

Kedah...
Aloq Staq terketaq-ketaq
Lapaq perut makan pau
Macam mana tak ketaq
Kena paksa bagi angpau

Penang...
Nasi kandaq kedai mamak
Anak mami juai pesemboq
Lepaih raya jgn dok triak
Kalu ceti mai kot dapoq

Perlis...
Padangbesaq kecik aja
Tempat siamlalu lalang
Hari raya kita berbelanja
Jangan sampai menambah utang

Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

Joommmm balik kampung kita berhari raya... Pesanan kami berhati-hati ketika dalam perjalanan pulang kekampung halaman... ingat orang yang tersayang yang menanti kepulangan anda...

joe FZR said...

Terima kasih..rakan blOg

joe FZR said...
This comment has been removed by the author.

Define: Friend
Grab a Funny Picture from pYzam.com