BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 12, 2011

ALLAH AKBAR...



ALLAH Tuhanku
ISLAM agamaku
MUHAMMAD Nabi dan Rasulku
AL-Quran Pedomanku




Seluruh umat Islam di negara ini diseru supaya bersatu mempertahankan akidah Islam daripada diganggu gugat oleh musuh agama, sekalipun terpaksa menghadapi apa sahaja rintangan.

“Jika ada musuh yang menyerang, kita wajib mempertahankan diri. Begitu juga dalam soal akidah, jika ada musuh agama yang cuba memurtadkan orang Islam, kita wajib bangkit menentang.
“Lihat bagaimana para sahabat sanggup mati syahid, sanggup diseksa dan sanggup dibunuh demi akidah tetapi untuk menjual agama Allah, mereka tidak sesekali berbuat demikian.
Sumber : Kenyataan Mufti Selangor

Tak ramai yang berani memperkatakan  isu ini...mana salahnya..padahal ini isu yang melibatkan kita sebagai orang ISLAM... Ini bukan isu politik tapi ini isu melibatkan akidah Umat ISLAM...kita sebagai Umat ISLAM WAJIB menentang al-kafirun Harbi ini...Kalu tidak makin ramai umat Islam Melayu Murtad...Allah AKBAR..adakah ini pertanda musuh-musuh Islam secara diam-diam hendak menjatuhkan Agama Islam..


Lemahnya Iman kita, lemahnya Akidah kita...jika kita tidak bersatu untuk menentang musuh-musuh al-kafirun ini...Kita Wajib pertahankan Agama ISLAM..Agama yang BENAR di sisi ALLAH S.W.T




Takbir...ALLAH AKBAR


lihat juga

Ucapan YB Zulkifli Nordin mengenai isu gereja dan murtad








1 comments:

syabab said...

hmmm... muhasabah diri sebentr di sini... :)

Define: Friend
Grab a Funny Picture from pYzam.com